x تبلیغات
فروش سانتریفیوژ پی آر پی

فروش انواع سانتریفیوژ های فیدارنیک

 سانتریفیوژها برای افزایش سرعت ته نشینی ذرات با استفاده از نیروهای گریز از مرکز که نیروهایی بزرگتر از گرانش هستند استفاده می شود. سانتریفیوژها از چندین بخش از جمله روتور، موتور، آشکارساز عدم تعادل، سرعت سنج، درب ایمنی و سیستم ترمز تشکیل شده اند. برخی از سانتریفیوژها دارای سیستم تبرید نیز هستند. آنها به سه دسته کم سرعت، پرسرعت و فوق سرعت طبقه بندی می شوند. 

سانتریفیوژهای کم سرعت برای جداسازی سرم یا پلاسما از گلبول های قرمز و برداشت و خالص سازی رسوبات مختلف و قطعات سلولی استفاده می شوند. از سانتریفیوژهای پرسرعت برای جداسازی اجزای سلولی استفاده می شود. آنها همچنین برای جداسازی و خالص سازی ویروس ها استفاده می شوند. اولتراسانتریفیوژها عمدتاً برای جداسازی و خالص سازی اجزای غشا استفاده می شوند.
مراقبت نادرست از سانتریفیوژ می تواند منجر به آسیب به قطعات حیاتی سانتریفیوژ و در نتیجه عملکرد نادرست سانتریفیوژ شود. مواد شیمیایی تهاجمی می تواند منجر به ایجاد نقاط خورنده روی روتورها و سطل های روتور شود که به نوبه خود می تواند منجر به ایجاد سوراخ هایی در روتور شود. تمیز کردن نامناسب همچنین می تواند به پوشش ها آسیب برساند و منجر به خوردگی شود. حسگرها، واشرها، مهر و موم ها و سیم کشی ها در صورت سیلاب شدن با آب ممکن است آسیب ببینند.
چندین روش مهم تمیز کردن و ایمنی وجود دارد که باید برای اطمینان از عملکرد صحیح سانتریفیوژ استفاده شود. ابتدا باید سانتریفیوژ خود را روزانه تمیز کنید. این شامل تمیز کردن هر دو قسمت بیرونی و داخلی سانتریفیوژ است. برای تمیز کردن سانتریفیوژ می توان از یک اسفنج، آب گرم و یک شوینده ملایم استفاده کرد. از شوینده های سوزاننده یا محصولاتی که حاوی یون کلر هستند استفاده نکنید.

قیمت انواع سانتریفیوژ های آزمایشگاهی

 کاسه شامل یک بخش استوانه ای و مخروطی است و با سرعت مناسب برای عملیات جداسازی می چرخد. سانتریفیوژ نیروی گریز از مرکز باعث می شود که مواد جامد موجود در سوسپانسیون روی دیواره کاسه رسوب کنند.

طومار که همان شکل استوانه ای/مخروطی کاسه را دارد، با سرعت کمی بالاتر (سرعت دیفرانسیل) نسبت به کاسه می چرخد. این باعث می شود که جامدات جدا شده به سمت انتهای مخروطی باریک کاسه منتقل شوند، جایی که از طریق خروجی ها خارج می شوند و تخلیه می شوند. سانتریفیوژ میزان آبگیری مواد جامد از جمله به مدت زمانی که آنها در معرض نیروی گریز از مرکز در کاسه قرار می گیرند بستگی دارد. زمان لازم برای انتقال مواد جامد از طریق کاسه را می توان با تغییر سرعت دیفرانسیل متناسب با نوع عملیات جداسازی تنظیم کرد.
یک دیسک سرریز که می تواند دقیقاً مطابق با نیاز تنظیم شود در انتهای بخش استوانه ای کاسه نصب می شود. مایع شفاف شده در امتداد نخ طومار به انتهای استوانه ای کاسه جریان می یابد و از روی صفحه سرریز خارج می شود و پس از آن در محفظه جمع شده و تخلیه می شود. عمق مایع شفاف شده در کاسه را می توان دقیقاً تا سطح مورد نیاز با قرار دادن دیسک های سرریز مختلف تنظیم کرد.
سانتریفیوژ آزمایشگاهی با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی مدرن کنترل و نظارت می شود که همچنین تمام پارامترهای مهم فرآیند را در یک نگاه نمایش می دهد. سانتریفیوژ آزمایشگاهی را می توان از طریق انواع رابط ها به یک سیستم کنترل فرآیند ادغام کرد.
شتاب (g) و سرعت دیفرانسیل نیز در حین کار کاملاً قابل تنظیم هستند و می‌توان آن را مطابق با رفتار محصول تغییر داد.

 

از سانتریفیوژ پی ار پی در کار زیبایی چه استفاده ای میشود؟

 سانتریفیوژهای رومیزی با عملکرد فوق العاده بی صدا و همچنین در حداکثر سرعت شما را شگفت زده خواهند کرد. پدهای مکش در پایین سانتریفیوژهای آزمایشگاهی ، پایداری در هنگام کار را تضمین می کند. تمام سانتریفیوژهای آزمایشگاهی با تمرکز بر امنیت کاربر نهایی طراحی شده اند. به لطف سیستم ترمز ایمنی الکترونیکی منحصر به فرد، درب سانتریفیوژهای رومیزی تا زمانی که دستگاه کاملاً متوقف نشود، بسته می‌ماند و از کاربر در برابر باز شدن تصادفی در هنگام کار با سرعت کامل محافظت می‌کند. رنگ قرمز و تازه سانتریفیوژهای رومیزی به همراه طراحی زیبای دانمارکی به محیط کار آزمایشگاهی شما روح و تضاد می بخشد. همه سانتریفیوژهای آزمایشگاهی مجهز به موتورهای بدون جاروبک هستند که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مستحکم هستند و برای کارکردهای طولانی واقعا ایده آل هستند. به منظور افزایش راحتی تجربه کاربری شما، همه سانتریفیوژهای آزمایشگاهی دارای رابط کاربری بصری هستند که این عملیات را بسیار کاربرپسند می کند. سانتریفیوژهای رومیزی دارای 2 سال گارانتی هستند. سانتریفیوژهای رومیزی را امتحان کنید و برای یک واحد آزمایشی رایگان با ما تماس بگیرید.

https://www.reddit.com/user/centrifuge12

تولید کننده پیشرو در سانتریفیوژهای پزشکی و آزمایشگاهی مدرن و قابل اعتماد است. چرخه تولید آن‌ها با بخش‌های طراحی و فناوری شروع می‌شود، جایی که آنها از فرآیندهای طراحی به کمک رایانه سه بعدی استفاده می‌کنند.
با پتانسیل فنی بالا قادر به ساخت ابزارهای الکترومکانیکی با قطعات الکترونیکی است. آنها از ماشین ابزارهای کنترل عددی، تجهیزات پردازش ورق فلزی و متعادل کننده ها و ماشین های حکاکی با کنترل کامپیوتری استفاده می کنند.
برای هر نوع سانتریفیوژ، طیف گسترده ای از تجهیزات را برای افزایش قابلیت های تحقیقاتی و تشخیصی مشتریان ارائه می دهد.

 

از سانتریفیوژ پی ار پی چه ستفاده هایی میشود؟

 فیلتراسیون رسوب از محلول سوپرناتانت به عنوان یک تمرین معمول آزمایشگاهی در روزهای اولیه استفاده می شود. این عملیات ساده بود تا انجام شود، زیرا درگیر آن است که تنها راه حل را به آرامی بر روی یک میله شیشه ای کج شده بر روی کاغذ فیلتر پیچ خورده که در داخل یک قیف شیشه ای ثابت شده است، ریخته شود.

امروزه یک سانتریفیوژ تبدیل به یک کالای آزمایشگاهی به طور گسترده پذیرفته شده مانند یک صفحه داغ، PH متر یا دماسنج می شود. این جداسازی سریع رسوب از مایع سوپرناتانت را تامین می کند و قدرت جداسازی آن بر اساس اصل نیروی گریز از مرکز است. این راه حل در حرکت دایره ای با سرعت بالا چرخانده شده و نیروی گریز از مرکز منجر به جمع آوری ذرات معلق در پایین لوله سانتریفیوژ می شود. پس از یک زمان ثابت، سانتریفیوژ متوقف می شود و مایع سوپرناتانت جدا می شود. بزرگترین مزیت جداسازی سریع رسوب در بیش از یک لوله است.
سانتریفیوژ پی ار پی صرفه جویی در وقت قابل توجهی را ارائه می دهد، اما بی دقتی در استفاده می تواند باعث آسیب به سیستم و آسیب های شما و دیگران در آزمایشگاه شود.
همانطور که در هر آزمایش دیگر عملیات آزمایشگاه باید نگرانی اصلی شما باشد. کت آزمایشگاه خود را بپوشانید و علاوه بر این، عینک ایمنی را بپوشانید تا از چشمان محافظت کنید. استفاده از سپر صورتی توصیه می شود اگر شما از مواد خورنده، زیستی یا مواد رادیواکتیو استفاده می کنید. سپر صورت علاوه بر این، حفاظت در برابر اشیاء پرواز را فراهم می کند.
محدوده سانتریفیوژ پی ار پی تقریبا نیازهای هر آزمایشگاه مدرن را با 14 مدل خود را به 4 خانواده تقسیم می کند که شامل کم و با سرعت بالا، تهویه و یخچال، کوچک و بزرگ، مدل های پایه بالا و طبقه طبقه بندی شده توسط مجموعه ای باور نکردنی از لوازم جانبی است که انعطاف پذیری و انعطاف پذیری را پشتیبانی می کند تطبیق پذیری.
بهترین طراحی، کیفیت و انعطاف پذیری

سانتریفیوژ پی ار پی برای چه کارهایی طراحی شده است؟

 هدف از سانتریفیوژ استفاده از اصول بالا و استفاده از آنها برای جدا کردن مایعات از جامدات (یا مایعات سبک تر از مایعات متراکم تر) است. در اصل، کاری را انجام می دهد که گرانش به طور طبیعی انجام می دهد، اما بسیار سریعتر.

به یک بطری آب پرتقال تازه فشرده فکر کنید. پالپ به طور طبیعی در ته نشست می شود زیرا از خود آب میوه متراکم تر است.
اگر حوصله نداشتید و نمی‌خواستید منتظر بمانید تا گرانش جادویی خود را اعمال کند، می‌توانید از یک سانتریفیوژ - که نیرویی بسیار قوی‌تر از گرانش وارد می‌کند - برای تسریع این فرآیند استفاده کنید.
انواع و کاربردهای سانتریفیوژ
دو نوع اصلی سانتریفیوژ صنعتی وجود دارد: فیلتراسیون و ته نشینی. در اینجا کمی در مورد هر دو، و چند نمونه از آنچه که آنها استفاده می شوند، آورده شده است.
یک سانتریفیوژ فیلتراسیون از یک سبد با سوراخ‌هایی استفاده می‌کند تا در حین چرخش مایع از آن عبور کند.
با این حال، جامدات حجیم در مخلوط، برای عبور از سوراخ‌ها بسیار بزرگ هستند و پیوندهای هیدروژنی ضعیفی که ممکن است باعث چسبیدن برخی ذرات مایع به آن جامدات شوند، زمانی که سانتریفیوژ به سرعت‌های بالا می‌رسد، می‌شکنند.
چرخه نهایی چرخش ماشین لباسشویی شما نمونه ای روزمره از سانتریفیوژ فیلتراسیون است.
کاربردهای صنعتی شامل جداسازی قندهای متبلور از شربت افرا، تهیه گوشت، فرآوری مواد معدنی برای فلزات گرانبها و پردازش شیمیایی نمک است.
برای خرید سانتریفیوژ پی ار پی وارد صفحه اصلی ما شوید.

 

ویژگی های دستگاه سانتریفیوژ prp

 به دلیل گرمای تولید شده توسط اصطکاک هوا (حتی در اولتراسانتریفیوژها که روتور در خلاء خوبی کار می کند)، و نیاز مکرر به نگهداری نمونه ها در دمای معین، بسیاری از انواع سانتریفیوژهای آزمایشگاهی در یخچال قرار می گیرند و دما تنظیم می شوند.

لوله های سانتریفیوژ پی ار پی لوله های شیشه ای یا پلاستیکی با استحکام بالا و دقیق ساخته شده اند تا دقیقاً در حفره های روتور قرار بگیرند. ظرفیت آنها ممکن است از 50 میلی لیتر تا ظرفیت های بسیار کوچکتر مورد استفاده در میکروسانتریفیوژهایی که به طور گسترده در آزمایشگاه های زیست شناسی مولکولی استفاده می شوند، متفاوت باشد. میکروسانتریفیوژها معمولاً دارای لوله های میکروسانتریفیوژ پلاستیکی یکبار مصرف با ظرفیت 250 میکرولیتر تا 2.0 میلی لیتر هستند.
لوله های سانتریفیوژ پی ار پی شیشه ای را می توان با اکثر حلال ها استفاده کرد، اما گران تر هستند. آنها را می توان مانند سایر ظروف آزمایشگاهی تمیز کرد و با اتوکلاو ضدعفونی کرد. خراش های کوچک ناشی از دست زدن به بی دقتی می تواند باعث شکست تحت نیروهای قوی در طول دویدن شود. لوله‌های شیشه‌ای در آستین‌های لاستیکی نرم قرار می‌گیرند تا در حین دویدن از آنها محافظت کنند. لوله‌های سانتریفیوژ پی ار پی پلاستیکی، مخصوصاً قیمت کمتری دارند و با دقت، می‌توانند به اندازه شیشه بادوام باشند. هنگامی که از لوله های سانتریفیوژ پلاستیکی استفاده می شود، آب ترجیح داده می شود. تمیز کردن کامل آنها دشوارتر است و معمولاً آنقدر ارزان هستند که یکبار مصرف در نظر گرفته شوند.
لوله های میکرولیتری" پلاستیکی یکبار مصرف 0.5 تا 2 میلی لیتری معمولا در میکروسانتریفیوژها استفاده می شود. آنها از یک پلاستیک شفاف انعطاف پذیر شبیه پلی اتیلن ساخته شده اند، به شکل نیمه مخروطی، با درپوش های آب بندی یکپارچه و لولایی هستند.
نمونه های بزرگتر با استفاده از بطری های سانتریفیوژ پی ار پی چرخانده می شوند که ظرفیت آنها بین 250 تا 1000 میلی لیتر است. اگرچه برخی از آنها از شیشه سنگین ساخته شده اند، بطری های سانتریفیوژ معمولاً از پلاستیک های نشکن مانند پلی پروپیلن یا پلی کربنات ساخته می شوند. ممکن است از بسته های آب بندی برای اطمینان بیشتر ضد نشت استفاده شود.

 

مزایای استفاده از سانتریفیوژ پی ار پی

 هنگام کار با سانتریفیوژ، ایمنی اولین نکته است، نیروی گریز از مرکز غیرقابل کنترل می تواند آسیب بزرگی ایجاد کند. بنابراین، توجه داشته باشید که آیا لوله سانتریفیوژ متعادل است، آیا سرعت چرخش بیش از حد تنظیم شده است، آیا روتور خورده است یا خیر، و غیره. . هنگامی که یک شکست رخ می دهد، باعث تاخیر در آزمایش می شود، که معامله بدی است.

(1) هنگامی که سانتریفیوژ در حالت پیش خنک است، درب آن باید بسته شود. پس از سانتریفیوژ، روتور باید به صورت وارونه روی نیمکت آزمایشگاه قرار داده شود و آب باقیمانده در حفره باید پاک شود، در این فرآیند درب سانتریفیوژ باز است.
(2) هنگامی که دستگاه از قبل خنک می شود، پوشش روتور را می توان روی سکوی سانتریفیوژ قرار داد یا روی نیمکت آزمایشگاه قرار داد، پوشش روتور را به آرامی و بدون سفت کردن روی روتور قرار ندهید، زیرا یک بار به اشتباه شروع به کار کرد. پوشش سر بیرون خواهد رفت و باعث تصادف می شود.
(3) پس از سفت شدن روتور، حتما روتور را با انگشتان خود لمس کنید و مطمئن شوید که بین روتور و روتور شکافی وجود ندارد. در صورت وجود، سانتریفیوژ را روشن نکنید تا زمانی که اطمینان حاصل شود که شکافی وجود ندارد.
(4) هنگامی که سانتریفیوژ کار می کند، کارکنان باید در اتاق بمانند، هنگامی که یک وضعیت اضطراری رخ می دهد، اپراتور نمی تواند برق را خاموش کند، اما دکمه STOP را فشار دهید. قبل از پیش سرد کردن، سوابق استفاده از سانتریفیوژ را پر کنید.
(5) از لوله های سانتریفیوژ تقلبی یا تحتانی استفاده نکنید و از لوله های سانتریفیوژ قدیمی، تغییر شکل یا ترک خورده استفاده نکنید.
(6) آخرین کسی که از سانتریفیوژ استفاده می کند باید قبل از حرکت در روزهای تعطیل و عصر تحت بازرسی های ایمنی معمول قرار گیرد.
(7) در صورت خرابی در حین استفاده یا آسیب دیدن قطعات، لطفاً به موقع با سازنده تماس بگیرید.

معرفی بهترین سایت فروش سانتریفیوژ پی ار پی

 انتخاب یک سانتریفیوژ می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. با مدل‌ها و تولیدکنندگان بسیار و ویژگی‌های متعدد، پیشرفت‌ها و نوآوری‌های مستمر موجود در بازار، جای تعجب نیست که این کار دلهره‌آوری باشد.

اول، احتمال زیادی وجود دارد که تعداد کاربران و فضای موجود در آزمایشگاه شما از آخرین خرید سانتریفیوژ شما تغییر کرده باشد. علاوه بر این، رویه‌های نوآورانه جدید در آزمایشگاه تغییراتی را در الزامات سانتریفیوژ الزامی کرده است. ویژگی‌های خاصی که برای این پروتکل‌های جدید طراحی شده‌اند، اکنون پلتفرم‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که مطابق با نیازهایشان باشد.
در مرحله بعد، نیازهای اولیه آزمایشگاه خود را ارزیابی کنید. سرعت، دما و حجم نمونه برای برنامه ها و پروتکل های اجرا شده در آزمایشگاه شما چقدر است؟ پس از تعیین این موارد، مرحله بعدی قالب نمونه است. آیا از لوله های میکروسانتریفیوژ/PCR، میکروپلیت ها، لوله های مخروطی یکبار مصرف، بطری ها یا لوله های جمع آوری پلی کربنات استفاده می شود؟ با توجه به این الزامات، باید انتخاب های روتور خود را در نظر بگیرید. روتورهای مختلفی برای لوله ها و ظروف نمونه مختلف در حجم های مختلف در دسترس هستند و برای ایمنی، راحتی و عملکرد مهندسی شده اند.
تعداد عملکردهایی که یک سانتریفیوژ دارد یا سرعت بالایی که ممکن است انجام دهد همیشه مهم ترین عوامل در تعیین بهترین مدل برای آزمایشگاه شما نیستند. گزینه ایده‌آل برای تحقیق و عملکرد سانتریفیوژ اغلب بر اساس بهترین گزینه برای نمونه شما و برای ایمنی کارکنان شما تعیین می‌شود. به عنوان مثال، محیط‌های پردازش زیستی و چند منظوره ممکن است به یک سانتریفیوژ با قابلیت‌های برنامه‌نویسی پیشرفته مانند حفاظت از رمز عبور نیاز داشته باشند. آزمایشگاه‌هایی که چندین کاربر در سطوح مختلف تجربه دارند، به یک سانتریفیوژ انعطاف‌پذیر با پیکربندی‌ها و فناوری‌ها برای اطمینان از ایمنی، مانند ویژگی‌های شناسایی خودکار روتور، نیاز دارند. همانطور که در ادامه مطلب می خوانید، نیازهای خاص آزمایشگاه خود را در نظر داشته باشید تا مشخص کنید کدام ویژگی های قیمت سانتریفیوژ پی ار پی بیشترین تاثیر را در موفقیت تحقیقاتی شما دارد.

 

سانتریفیوژ پی ار پی چگونه وسیله ای است؟

 روتور را در محدوده های مشخص شده متعادل کنید (مطمئن شوید که مواد دارای چگالی مشابه هستند، نه فقط

حجم های مشابه، در موقعیت های مخالف هستند).
از جرم طراحی شده برای حداکثر سرعت روتور تجاوز نکنید. عدم رعایت این امر
اقدامات احتیاطی می تواند منجر به فروپاشی روتور خطرناک و گران قیمت شود.
تحت هیچ شرایطی از حداکثر سرعت روتور تجاوز نکنید. کاهش سرعت ممکن است
به دلیل ملاحظات وزن لوله ها، آداپتورها، وضعیت روتور یا چگالی محلول سانتریفیوژ شده
 لرزش بیش از حد یک سانتریفیوژ با سرعت بالا نشان دهنده یک روتور به شدت نامتعادل است. متوقف کردن
بلافاصله اجرا کنید، تمام بطری ها را از روتور خارج کنید و تعادل بطری ها را بررسی کنید مطابق با توصیه های سازنده سانتریفیوژ. بالاترین/فوق العاده
سانتریفیوژها به تعادل ± 1.0 گرم نیاز دارند. سرعت فوق العاده، روتورهای زاویه ثابت نیاز به تعادل بهتر از ± 0.5 گرم دارد. از سازنده سانتریفیوژ خود بخواهید
رویه متعادل سازی مناسب مطمئن شوید که سانتریفیوژ یک دستگاه قفل ایمنی در جای خود دارد و به درستی کار می کند قبل از استفاده از سانتریفیوژ اگر دستگاه قفل کار نمی کند از ابزار استفاده نکنید به درستی یا غیر فعال شده است. سانتریفیوژ را قبل از زخمی شدن بخواهید.

 

خرید دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی

 در 16 دسامبر 1998 ، نمونه های شیر در یک مافوق سانتریفیوژ Beckman L2-65B با استفاده از یک روتور آلومینیومی بزرگ کار می کردند (روتور یک شیء فلزی بزرگ است که لوله های نمونه را نگه می دارد و به چرخش سانتریفیوژ متصل است). روتور قبلاً بارها برای این روش استفاده شده بود. تقریباً یک ساعت پس از کار ، روتور به دلیل فشار مکانیکی بیش از حد ناشی از نیروهای "G" با سرعت چرخش بالا خراب شد.

 انفجار بعدی سانتریفیوژ را کاملاً از بین برد . محافظ ایمنی در واحد شامل تمام قطعات فلزی نبود. درب فولادی کشویی با ضخامت نیم اینچ در بالای دستگاه کج شده و باعث خروج قطعاتی از جمله روتور فولادی می شود . قطعاتی علاوه بر ایجاد سوراخ در دیوارها و سقف ، یخچال فریزر و یخچال فوق سرد را نیز خراب کردند. خود واحد به طرفین رانده شد و به کابینت ها و قفسه هایی که بیش از صد ظرف مواد شیمیایی داشتند آسیب رساند . خوشبختانه درهای کشویی کابینت از افتادن ظروف روی زمین و شکستن آنها جلوگیری کرد. موج ضربه ای ناشی از تصادف هر چهار پنجره اتاق را خرد کرد. موج ضربه ای همچنین سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی را از بین برد و دیوار داخلی را تکان داد و قفسه های روی دیوار فرو ریخت . خوشبختانه اتاق در آن زمان اشغال نشده بود و هیچ آسیبی به پرسنل وارد نشد.
سرپرستان آزمایشگاه باید مراقب باشند که اپراتورهای این نوع تجهیزات در انتخاب ، مراقبت و استفاده از روتورها به درستی آموزش ببینند. در صورتی که اپراتور آموزش دیده و باتجربه ای برای آموزش اپراتورهای جدید در دسترس نباشد ، می توانید با نماینده خدمات واحد تماس بگیرید و یک برنامه جهت دهی ترتیب دهید. برای جزئیات بیشتر لیست سانتریفیوژ را بررسی کنید. 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد