سانتریفیوژهای رومیزی با عملکرد فوق العاده بی صدا و همچنین در حداکثر سرعت شما را شگفت زده خواهند کرد. پدهای مکش در پایین سانتریفیوژهای آزمایشگاهی ، پایداری در هنگام کار را تضمین می کند. تمام سانتریفیوژهای آزمایشگاهی با تمرکز بر امنیت کاربر نهایی طراحی شده اند. به لطف سیستم ترمز ایمنی الکترونیکی منحصر به فرد، درب سانتریفیوژهای رومیزی تا زمانی که دستگاه کاملاً متوقف نشود، بسته می‌ماند و از کاربر در برابر باز شدن تصادفی در هنگام کار با سرعت کامل محافظت می‌کند. رنگ قرمز و تازه سانتریفیوژهای رومیزی به همراه طراحی زیبای دانمارکی به محیط کار آزمایشگاهی شما روح و تضاد می بخشد. همه سانتریفیوژهای آزمایشگاهی مجهز به موتورهای بدون جاروبک هستند که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مستحکم هستند و برای کارکردهای طولانی واقعا ایده آل هستند. به منظور افزایش راحتی تجربه کاربری شما، همه سانتریفیوژهای آزمایشگاهی دارای رابط کاربری بصری هستند که این عملیات را بسیار کاربرپسند می کند. سانتریفیوژهای رومیزی دارای 2 سال گارانتی هستند. سانتریفیوژهای رومیزی را امتحان کنید و برای یک واحد آزمایشی رایگان با ما تماس بگیرید.

https://www.reddit.com/user/centrifuge12

تولید کننده پیشرو در سانتریفیوژهای پزشکی و آزمایشگاهی مدرن و قابل اعتماد است. چرخه تولید آن‌ها با بخش‌های طراحی و فناوری شروع می‌شود، جایی که آنها از فرآیندهای طراحی به کمک رایانه سه بعدی استفاده می‌کنند.
با پتانسیل فنی بالا قادر به ساخت ابزارهای الکترومکانیکی با قطعات الکترونیکی است. آنها از ماشین ابزارهای کنترل عددی، تجهیزات پردازش ورق فلزی و متعادل کننده ها و ماشین های حکاکی با کنترل کامپیوتری استفاده می کنند.
برای هر نوع سانتریفیوژ، طیف گسترده ای از تجهیزات را برای افزایش قابلیت های تحقیقاتی و تشخیصی مشتریان ارائه می دهد.