x تبلیغات
فروش سانتریفیوژ پی آر پی

معرفی بهترین سایت فروش سانتریفیوژ پی ار پی

 انتخاب یک سانتریفیوژ می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. با مدل‌ها و تولیدکنندگان بسیار و ویژگی‌های متعدد، پیشرفت‌ها و نوآوری‌های مستمر موجود در بازار، جای تعجب نیست که این کار دلهره‌آوری باشد.

اول، احتمال زیادی وجود دارد که تعداد کاربران و فضای موجود در آزمایشگاه شما از آخرین خرید سانتریفیوژ شما تغییر کرده باشد. علاوه بر این، رویه‌های نوآورانه جدید در آزمایشگاه تغییراتی را در الزامات سانتریفیوژ الزامی کرده است. ویژگی‌های خاصی که برای این پروتکل‌های جدید طراحی شده‌اند، اکنون پلتفرم‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که مطابق با نیازهایشان باشد.
در مرحله بعد، نیازهای اولیه آزمایشگاه خود را ارزیابی کنید. سرعت، دما و حجم نمونه برای برنامه ها و پروتکل های اجرا شده در آزمایشگاه شما چقدر است؟ پس از تعیین این موارد، مرحله بعدی قالب نمونه است. آیا از لوله های میکروسانتریفیوژ/PCR، میکروپلیت ها، لوله های مخروطی یکبار مصرف، بطری ها یا لوله های جمع آوری پلی کربنات استفاده می شود؟ با توجه به این الزامات، باید انتخاب های روتور خود را در نظر بگیرید. روتورهای مختلفی برای لوله ها و ظروف نمونه مختلف در حجم های مختلف در دسترس هستند و برای ایمنی، راحتی و عملکرد مهندسی شده اند.
تعداد عملکردهایی که یک سانتریفیوژ دارد یا سرعت بالایی که ممکن است انجام دهد همیشه مهم ترین عوامل در تعیین بهترین مدل برای آزمایشگاه شما نیستند. گزینه ایده‌آل برای تحقیق و عملکرد سانتریفیوژ اغلب بر اساس بهترین گزینه برای نمونه شما و برای ایمنی کارکنان شما تعیین می‌شود. به عنوان مثال، محیط‌های پردازش زیستی و چند منظوره ممکن است به یک سانتریفیوژ با قابلیت‌های برنامه‌نویسی پیشرفته مانند حفاظت از رمز عبور نیاز داشته باشند. آزمایشگاه‌هایی که چندین کاربر در سطوح مختلف تجربه دارند، به یک سانتریفیوژ انعطاف‌پذیر با پیکربندی‌ها و فناوری‌ها برای اطمینان از ایمنی، مانند ویژگی‌های شناسایی خودکار روتور، نیاز دارند. همانطور که در ادامه مطلب می خوانید، نیازهای خاص آزمایشگاه خود را در نظر داشته باشید تا مشخص کنید کدام ویژگی های قیمت سانتریفیوژ پی ار پی بیشترین تاثیر را در موفقیت تحقیقاتی شما دارد.

 

سانتریفیوژ پی ار پی چگونه وسیله ای است؟

 روتور را در محدوده های مشخص شده متعادل کنید (مطمئن شوید که مواد دارای چگالی مشابه هستند، نه فقط

حجم های مشابه، در موقعیت های مخالف هستند).
از جرم طراحی شده برای حداکثر سرعت روتور تجاوز نکنید. عدم رعایت این امر
اقدامات احتیاطی می تواند منجر به فروپاشی روتور خطرناک و گران قیمت شود.
تحت هیچ شرایطی از حداکثر سرعت روتور تجاوز نکنید. کاهش سرعت ممکن است
به دلیل ملاحظات وزن لوله ها، آداپتورها، وضعیت روتور یا چگالی محلول سانتریفیوژ شده
 لرزش بیش از حد یک سانتریفیوژ با سرعت بالا نشان دهنده یک روتور به شدت نامتعادل است. متوقف کردن
بلافاصله اجرا کنید، تمام بطری ها را از روتور خارج کنید و تعادل بطری ها را بررسی کنید مطابق با توصیه های سازنده سانتریفیوژ. بالاترین/فوق العاده
سانتریفیوژها به تعادل ± 1.0 گرم نیاز دارند. سرعت فوق العاده، روتورهای زاویه ثابت نیاز به تعادل بهتر از ± 0.5 گرم دارد. از سازنده سانتریفیوژ خود بخواهید
رویه متعادل سازی مناسب مطمئن شوید که سانتریفیوژ یک دستگاه قفل ایمنی در جای خود دارد و به درستی کار می کند قبل از استفاده از سانتریفیوژ اگر دستگاه قفل کار نمی کند از ابزار استفاده نکنید به درستی یا غیر فعال شده است. سانتریفیوژ را قبل از زخمی شدن بخواهید.

 

خرید دستگاه سانتریفیوژ پی آر پی

 در 16 دسامبر 1998 ، نمونه های شیر در یک مافوق سانتریفیوژ Beckman L2-65B با استفاده از یک روتور آلومینیومی بزرگ کار می کردند (روتور یک شیء فلزی بزرگ است که لوله های نمونه را نگه می دارد و به چرخش سانتریفیوژ متصل است). روتور قبلاً بارها برای این روش استفاده شده بود. تقریباً یک ساعت پس از کار ، روتور به دلیل فشار مکانیکی بیش از حد ناشی از نیروهای "G" با سرعت چرخش بالا خراب شد.

 انفجار بعدی سانتریفیوژ را کاملاً از بین برد . محافظ ایمنی در واحد شامل تمام قطعات فلزی نبود. درب فولادی کشویی با ضخامت نیم اینچ در بالای دستگاه کج شده و باعث خروج قطعاتی از جمله روتور فولادی می شود . قطعاتی علاوه بر ایجاد سوراخ در دیوارها و سقف ، یخچال فریزر و یخچال فوق سرد را نیز خراب کردند. خود واحد به طرفین رانده شد و به کابینت ها و قفسه هایی که بیش از صد ظرف مواد شیمیایی داشتند آسیب رساند . خوشبختانه درهای کشویی کابینت از افتادن ظروف روی زمین و شکستن آنها جلوگیری کرد. موج ضربه ای ناشی از تصادف هر چهار پنجره اتاق را خرد کرد. موج ضربه ای همچنین سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی را از بین برد و دیوار داخلی را تکان داد و قفسه های روی دیوار فرو ریخت . خوشبختانه اتاق در آن زمان اشغال نشده بود و هیچ آسیبی به پرسنل وارد نشد.
سرپرستان آزمایشگاه باید مراقب باشند که اپراتورهای این نوع تجهیزات در انتخاب ، مراقبت و استفاده از روتورها به درستی آموزش ببینند. در صورتی که اپراتور آموزش دیده و باتجربه ای برای آموزش اپراتورهای جدید در دسترس نباشد ، می توانید با نماینده خدمات واحد تماس بگیرید و یک برنامه جهت دهی ترتیب دهید. برای جزئیات بیشتر لیست سانتریفیوژ را بررسی کنید. 

فروش سانتریفیوژ پی آر پی

 تأثیر زمان سانتریفیوژ نمونه های خون هپارینه شده بر نتایج شیمی بالینی و ایمونولوژی به ندرت مورد مطالعه قرار گرفته است. دستورالعمل WHO مدت زمان 15 دقیقه سانتریفیوژ را بدون استناد به انتشارات علمی پیشنهاد کرد. زمان سانتریفوژ تأثیر قابل توجهی بر زمان برگشت دارد.

ما 74 پارامتر را در نمونه های 44 بیمار روی سیستم Roche Cobas 6000 مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم آیا تفاوت آماری معنی داری در نتایج آزمایش بین نمونه هایی که در 2180 گرم به مدت 15 دقیقه سانترفیوژ شده اند ، در 2180 گرم به مدت 10 دقیقه یا در 1870 گرم برای به ترتیب 7 دقیقه دو لوله با جداکننده های مختلف پلاسما برای هر حالت سانتریفوژ استفاده شد. مقایسه آماری توسط fit انجام شد.
لوله ها با جدا کننده های مختلف نتایج یکسانی را در همه پارامترها نشان دادند. به همین ترتیب ، همبستگی عالی بین لوله هایی که شرایط مختلف سانتریفوژ در آنها اعمال شد ، یافت شد. پنجاه درصد شیب ها بین 0.99 تا 1.01 قرار دارد. تنها 3.6 درصد از نتایج آزمونهای آماری خارج از سطح معنی داری 05/0> p قرار داشت که کمتر از 5 مورد انتظار بود. این نشان می دهد که دمای پایین نتیجه تغییرات تصادفی و تعداد زیادی از آزمون های آماری انجام شده است. علاوه بر این ، ما دریافتیم که داده های ما به اندازه کافی برای از دست دادن یک آزمون مغرضانه (خطای بتا) با احتمال 0.10 تا 0.05 در اکثر پارامترها کافی نیست.
زمان سانتریفیوژ 7 یا 10 دقیقه نتایج آزمایش یکسانی را در مقایسه با زمان 15 دقیقه ای که توسط WHO در شرایط مورد استفاده در مطالعه ما ارائه شده است ، ارائه می دهد.
دپارتمان مهندسی عمران از بنیاد ملی تحقیقات و دانشگاه برای خرید سانتریفیوژ ژئوتکنیکی در سال 2012 بودجه دریافت کرده است. سانتریفیوژ ژئوتکنیکی برای قرار دادن مدل های کوچک مقیاس مشکلات ژئوتکنیکی در شتاب زیاد استفاده می شود. از آنجا که رفتار تنش-کرنش خاک بسیار غیر خطی است ، شتابهای زیادی لازم است تا اطمینان حاصل شود که خاک موجود در مدل به طور واقعی کرنش می کند. سانتریفیوژ ژئوتکنیکی ما قادر است مدلهای با وزن تا یک تن تا 150 برابر گرانش زمین (150G) را شتاب دهد. سانتریفیوژ نسل چهارم سانتریفیوژهای ژئوتکنیکی است که توسط در فرانسه تولید شده است.
آزمایشگاه سانتریفیوژ در زیرزمین آزمایشگاه مهندسی عمران در محوطه اصلی دانشگاه واقع شده است. علاوه بر پیشرفته ترین امکانات تحقیقاتی ، آزمایشگاه مجهز به امکانات پروژکتور است تا گروه های بزرگ را در خود جای دهد. سانتریفیوژ مجهز به سیستم جمع آوری اطلاعات آلمان و سیستم است که در دانشگاه استرالیای غربی توسعه یافته است. همچنین شامل یک حالت جامد روی رایانه برای کنترل انواع مختلف ابزار دقیق و دوربین است.

 

لیست قیمت دستگاه های سانتریفیوژ پی آر پی

 نوک سانتریفیوژ شیشه ای را می توان با اکثر حلال ها استفاده کرد ، اما گران تر هستند. می توان آنها را مانند سایر ظروف شیشه ای آزمایشگاهی تمیز کرد و با اتوکلاو می توان آنها را استریل کرد. نکات پلاستیکی سانتریفیوژ ، به ویژه لوله های میکرو سانتریفیوژ ، هزینه کمتری دارند. هنگامی که از نوک سانتریفیوژ پلاستیکی استفاده می شود ، آب ترجیح داده می شود. تمیز کردن آنها سخت تر است و معمولاً به اندازه کافی ارزان هستند تا بتوان آنها را یکبار مصرف در نظر گرفت.

لوله میکرو سانتریفیوژ
لوله های میکرو سانتریفیوژ centrifuge یا لوله های میکروفیوژ ظروف پلاستیکی استوانه ای شکل کوچک با ته مخروطی شکل هستند که معمولاً دارای یک درپوش محکم و یکپارچه هستند. آنها در زیست شناسی مولکولی و بیوشیمی برای ذخیره و سانتریفیوژ مقادیر کمی مایع استفاده می شوند. از آنجا که ارزان هستند و یکبار مصرف در نظر گرفته می شوند ، بسیاری از شیمی دانان و زیست شناسان از آنها به عنوان ویال نمونه مناسب به جای ویال های شیشه ای استفاده می کنند. این امر به ویژه زمانی مفید است که مقدار کمی مایع در لوله وجود داشته باشد یا مقدار کمی مایعات دیگر به آن اضافه شود ، زیرا می توان از میکرو سانتریفیوژ برای جمع آوری قطرات در انتهای لوله پس از لوله کشی یا مخلوط کردن استفاده کرد.
ساخته شده از پلی پروپیلن ، آنها را می توان در دمای بسیار پایین (-20 درجه سانتی گراد) یا با حلالهای آلی مانند کلروفرم استفاده کرد. آنها در اندازه های مختلف وجود دارند ، به طور کلی از 250 میکرولیتر تا 2.0 میلی لیتر. رایج ترین اندازه 1.5 میلی لیتر است. ضدعفونی امکان پذیر است (1 اتمسفر ، 120 درجه سانتی گراد ، 20 دقیقه) ، اما به دلیل هزینه کم و مشکل در تمیز کردن سطح پلاستیک ، معمولاً پس از هر بار استفاده دور ریخته می شوند.

 

 

 

کاربرد دستگاه سانتریفیوژ در آزمایشگاه

 سانتریفیوژهای آزمایشگاهی در شیمی ، زیست شناسی و بیوشیمی برای جداسازی و جداسازی جامدات از مایعات موجود در یک سوسپانسیون استفاده می شود. جامدات می توانند ترکیبات نامحلول ، مولکول های زیستی ، اندامک های سلولی یا سلول های کامل باشند. آنها از نظر سرعت و ظرفیت بسیار متفاوت هستند. آنها معمولاً شامل یک روتور شامل دو ، چهار ، شش یا چند چاه شماره دار هستند که ممکن است نوک سانتریفیوژ در آن قرار گیرد.

هنگامی که یک سوسپانسیون در نوک سانتریفیوژ سانتریفیوژ می شود ، جامدات در انتهای نوک سانتریفیوژ ته نشین می شوند. داشتن یک دیوار مخروط به غلظت مواد جامد کمک می کند و باعث می شود که محلول مایع رویی خارج شود و مواد جامد باقی بماند.
روتور توسط یک پوشش پلاستیکی پوشانده شده است. درپوش معمولاً قفل شده است تا از چرخاندن روتور هنگام باز شدن موتور جلوگیری شود و اجازه ندهد که جلد قبل از توقف روتور برای چند دقیقه باز شود. این پوشش با لمس روتور سریع در حال چرخش از کاربر در برابر آسیب دیدن محافظت می کند. همچنین در صورت خرابی فاجعه بار روتور از کاربر در برابر قطعات محافظت می کند.
برای اطمینان از عدم چرخش نامتعادل روتور ، باید با قرار دادن نمونه ها یا لایه های با جرم مساوی در مقابل یکدیگر متعادل شود. از آنجا که بیشتر جرم از حلال مشتق می شود ، معمولاً قرار دادن خالی یا نمونه های دیگر با حجم مساوی کافی است. بعنوان یک ویژگی ایمنی ، برخی از سانتریفیوژها هنگام تشخیص تکان خوردن ممکن است چرخش خود را متوقف کنند.
نوک سانتریفیوژ یا لوله های سانتریفیوژ لوله های مخروطی با اندازه های مختلف ساخته شده از شیشه یا پلاستیک هستند. ظرفیت آنها ممکن است از دهها میلی لیتر تا ظرفیتهای بسیار کوچکتر مورد استفاده در میکرو سانتریفیوژهایی که به طور گسترده در آزمایشگاه های زیست شناسی مولکولی استفاده می شوند ، متفاوت باشد.

 

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد